Cu bita prin Cluj

Sunt de 8 luni în Cluj și azi a fost prima oară când am mers cu bicicleta până în centru. Am mai fost cu bicicleta, dar doar prin preajmă. Am mai multe motive pentru aceasta, cum ar fi faptul că nu am bicicleta mea proprie aici în Cluj, am numa ceva lanț cam subțirel ca să o leg. Oh, și am o rezistență abismală. Și sincer mi cam frică prin traficul „degajat” din centru.

Dar azi dimineață, văzând ce fain îi afară și că îs doar 60% șansele de ploaie pentru amiază, am decis cu Radu să mergem cu bița la biserică. Iar după biserică, plan­i­fi­carea unei plimbări cu bicicleta cu mai multe persoane a dus la doar eu cu Radu să mergem, că a zis că vrea să îmi arate că se poate supraviețui o călătorie până în centru, fără să pățești nimica. Și așa a și fost. Plan­i­ficând cu grijă traseul, alternând între marginea șoselei și trotuar, am ajuns cu bine la facultate, și sincer nu am fost foooaaaarte obosit. Și îi de 1000 de ori mai plăcut pe bicicletă decât într-un autobuz plin. Okay, next stop: „best ice cream in town” (ceva Gelato Italiano în Piața Muzeului). Meh. Și în timp ce mâncam înghețată, ne-am uitat la ceva bikeri și skateri în parcul de pe Barițiu și „savuram” Michael Jackson la maxim.

Vizual­iza­ţi Mers cu bitape o hartă mai mare[1. Mersi lui Radu și in­ter­ne­tu­lui lui always on pentru hartă :D]

Apoi o scurtă plimbare prin Parcul Mare, care s-a terminat cu „I have no ideea where we are”. Ca norocul că am văzut un 30 și ne-am luat după el. Și acum începe distracția: urcatul pantei de după Fabrica de Bere. :((((( De data asta am luat o mică pauză pe parcurs, dar cred că dacă aș mai merge de vreo 2-3 ori, aș rezista până pe Câmpului. Și apoi ultima distracție: Moricz Zsigmond și ultimu deal de pe Edgar Quinet. Bine că am intrat la magazin, că m-am hodinit o țâr.

Și odată ajuns acasă, m-am hidratat cu un suc de 2 portocale stoarse de mine. Cu mult zahăr. Talk about living healthily :>:> Și azi sigur nu m-am îngrășat. Ba chiar sper că am și slăbit un pic. Că ieri arăta cam mult cântarul lui Cami :-S Hmmm, poate fac și mâine încă 11 km cu bicicleta, dacă tot îi zi liberă.